Mjukstart

Jaha ja gott folk.
Då har jag alltså skaffat mig ytterligare en grej som jag kommer att logga in på i några veckor för att sen glömma bort helt och hållet.
Eller kan det här bli något stort?
Kan det bli något som folk blir intresserade av??

Det lär väl märkas. Har jag inte skrivit mer än tre inlägg på fem veckor så kommer jag förmodligen sluta med det här.
Jag hittar lite nya funktioner här o där också. kan nog trots allt bli något jag faller för.
Meeeeen det märks som sagt. Mitt tips är att ni som vill läsa om mitt liv och mina funderingar kring alla möjliga skitlagar skickar runt länken till den här bloggen till era vänner och bekanta.

För ju fler som läser desto bättre blir det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0