03/2 -09: Nu gör det inget om jag dör

Nej det här är inte det inlägget. Det här är ett helt annat inlägg med en helt annan mening.
En mening som jag inte har listat ut än.
Men det ska handla om mig för det.

Håkan hellström gör mig lycklig och uppåt.
Det finns inget annat som ger samma känsla som att dra igång Kom igen Lena eller Gråsparven när hon sjunger och bara njuta av alla glada toner.
Hela den skivan (Det är så jag säger det) är förövrigt jävligt bra.
För om ni inte minns det direkt sådär så innehåller även den skivan det absolut mest energistinna spåret som någonsin har spelats in på en cd, Mitt Gullbergs Kaj Paradis.

Minns när jag var i Göteborg senast och såg skylten mot Gullberg.
Jag började sjunga direkt. Och jag kan inte låta bli att "sjunga" med nu heller. Det ger så himla mycket lycka att lyssna på den musiken.
Och som sagt så sjunger jag väl inte riktigt med. Jag snarare låter ifrån min hals. För sjunga kan jag inte!!! O kom inte o säg något annat töntar! :P hehe
Men men. Frågan är om jag ska träna ikväll. Vet inte om jag orkar det riktigt. Vi får väl se. Det är ju så jävla jobbigt med alla frågor som folk har hela tiden och så vidare.

Puss hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0