Bara för att!

En uppgiven man sa att man skulle vart dammsugare. då skulle man blivit tagen på slangen fått påsen tömd och blvit utlånad till grannkäringen



Jag önskar att allt verkligen allt kunde gå att ordna genom att man önskade att det skulle bli bra!
Jag vill att andar i flaskor, feer och små gubbar i grönt som kommer ifrån Irland ska finnas och som kan uppfylla minsta lilla önskning!

Jag verkligen vill att allt ska vara så pass lätt att det fixar sig genom att man bara ber någon annan att fixa det.

Jag vill att alla andra ska kunna komma till mig och önska att alla deras problem ska försvinna. Att jag ska kunna göra så att alla dina problem inte blir några problem. JAG VILL!
Men bara för att jag är människa kan jag inte. =(

Kommentarer
Postat av: e.

tack :)

2007-10-01 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0