In time I want to be your best friend

Ten more reasons why I needed somebody new

Turn it around.
Skulle nästan kunna låta ovanstående tre rader vara det enda som får stå i den här bloggen.

Det spelar ingen roll hur glad positiv och uppåt jag försöker få mig själv att känna mig. Det känns lika illa efter några minuter igen ändå.

Scar tissue that I wish you saw.

Det är så det känns ibland.
Jag önskar att någon såg allt som jag inte kan dela med mig av till hela världen.
Att det fann någon som kom fram till mig och sa:
Jag förstår.

Inte bara för att jag ber dig.. Utan för att du verkligen förstår.

Men men.. Nu fuckar ju tom den här jävla skitbloggen så jag pallar inte mer...

Kommentarer
Postat av: Emma

Prata med mig.

2007-09-06 @ 15:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0