A thousand miles

That's about right.
Nyss käkat glass med Viktor o Sofia.. Gullungar. jag vill också ha flickvän o sitta o hålla om.. Typiskt att man inte är lika snygg som Viktor.


Annars då?
Om vi säger såhär. Du har en kompis som har en lillasyster :P.. haha. Kalle du får ju inte ta mig på så stort allvar... Surpuppa!

Imorn blire Grilla med Karin o Malin och Amanda =)
I'm sorry I CAN'T be perfect!




You do not know how much this hurts me
To say these things that I don't want to say
But have to say them anyway
I would do anything to end your suffering
But you would rather walk away

Kommentarer
Postat av: twiiister

"jag vill också ha flickvän o sitta o hålla om"



patrik, du kommer också hitt någon snart.

det kan jag lova.

Men du jag kan säga att jag vet hur det känns att sitta med en kompis som har en partner och liksom "håller på" hela tiden.

Och nu när man själv sitter i den sittsen och har pojkvän så tänker man inte så som när man var utan.



och du "Typiskt att man inte är lika snygg som Viktor"

du är snygg på ditt sätt och Viktor på sitt.

Jag kan lova dig att det finns en tjej därute som tycker att du är hur snygg som helt och hur snäll och underbar som helst.

bara att ni inte träffats än.



Tänk inte på det så mycket nu.



//Twiiister.



2008-05-02 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0