Äh bajs..

Såhär länge orkar jag vara seriös bloggare...

nummer 22 på min lista:
* Jag känner mig ensam. Med all rätt.. Jag har:
blogg
Facebook
Lunar
Bilddagbok
Netlog
Apberget
Voolife
Anstalten
Nattliv
Youtube
Diverse forum
MySpace

Konton.

Och det är rätt ensamt :P

näe seriöst.. Om man skulle sluta dela med sig av känslor trots allt.. Efter mycket om o men så äre ju faktiskt ingen som bryr sig.. Och dom som blir träffade tycker ju bara att det är jobbigt :P..
Jag avsäger mig rollen som känslosam kille och blir numer bara en i mängden. Nån du inte kommer märka av. Jag menar det är ju bara nån månad kvar eller så sen kommer jag träffa ungefär 3 pers av alla jag känner nu... Resten är ju såkallade tillfälliga relationer.. Kompisrelationer..

Hare bra ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Meh, så du menar att du bara kommer glömma mig sen när du flyttar? :O :/

2008-04-15 @ 18:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0