All along the watchtower!

There must be someway out of here!?

Annars då? Jorå serru.. jag håller på o skriva ihop min diktbok. Den handlar om ingenting och innehåller ingenting. Kan nog bli en bästsäljare.

Ibland blir man så glad att man har vissa människor.. Det gör helt klart andra mindre trevliga saker lättare =)

Så ett stort tack till er som vet vilka ni är om ni tänker efter lite. Är du osäker får du kommentera med en fråga i stil med "Är jag en av dom?"

Finns det någonting som är mer störande än när man sitter på bussen och hör en bra låt o så är det nåt i låten som man fastnar för o tänker att "Det här ska jag minsann blogga om eller nåt" o självklart så minns man det inte när man kommer hem.. Det har hänt mig nu i tre dagar.. Hört samma sak o jag minns fortfarande inte vad det är :P O jag pallar inte o sitta o lyssna igenom min musik på mobilen :P



If you didn't know it you're the only thing on my mind ;)





Vad va det som va så fruktansvärt med det hela? Berätta för mig så kanske du får ett ärligt svar om varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0