En dag som ingen annan.

Tänk om jag såg det minsta bra ut. Vad lite jag skulle behöva bry mig om att gå in för att folk ska tycka om mig. Men nej då. Inte kan det vara så.

Jag blir så trött på det. Varför kan inte saker o ting bara gå min väg?

Men näe. Det är väl nåt som är bestämt i förväg. Patrick ska inte ha det jättebra. För då mår han bra. O vi måste ju testa honom till bristningsgränsen..


Kul äre.. INTE!

JÄVLIGT TREVLIG dag mestadels.. Amanda o Sofia ni... ah vad ska man säga... <3

O Johanna träffa jag ju också.. Krama krama kram kram!! :) Bäst är vi..

Men annars hare bara vart sämst!

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hoppas du haft en riktigt bra fredag!
Godnatt, sovgott! :]

2008-04-11 @ 22:59:19
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0