Iwannawakeupwhereyouare

Det är hur jag vet med mig att jag kände när jag satt där bredvid dig och det enda jag ville göra var att ge dig en kyss.
Det är sättet som du får mig att känna mig på varje gång jag ser dig.

Det är sättet du ser på mig med dom där fantastiskt vackra ögonen som jag kan stirra in i hur länge som helst.
Det är hur det känns när jag håller om dig.

Det är hur du luktar och hur lukten ligger kvar i min näsa flera timmar efter att jag träffat dig.
Det är hur du kan vara så annorlunda hela tiden men ändå vara samma person, hur du är föränderlig men när det bara är du och jag blir du "bara" du igen.
Och det är sättet jag älskar dig på.

Jag vågar aldrig tala om det här för dig. Men jag tänker på dig hela tiden. När jag sitter här ensam och bara tänker på hur det är att hålla om dig.
När jag går hem ifrån bussen och tänker på hur du ser ut när du ler.
När jag mår lite dåligt och ser dig framför mig. Det är då alla bekymmer känns som bortblåsta och det är då jag trivs.

Jag trivs med dig.

(Och det är hur jag saknar dig fem sekunder efter att vi sagt hej då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0