Swing swing swing

From the table top

Eller nåt..
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva här...

Idag hade jag en riktigt rolig dag med Emma, Sofia och Nathalie :) Ser fram emot ytterligare ett besök på Sandelius flickor ;)

Mycket mer har inte hänt sen senast faktiskt. Traskar på i de vanliga spåren. Inget märkvärdigt här inte.

Hmm.. Känslor.. Hita dom nu då.. Just det.. Jag kände något konstigt häromdan. Jag kände mig extremt osäker på mig själv. Det var nog den läskigaste känslan jag haft på länge. Och det är den som är anledningen till att jag inte vågar säga vad jag tycker. Jag är förbannat rädd för att du inte ska tycka om mig vilket kommer leda till att jag har gjort bort mig. Och jag är inte bra på att göra bort mig så att ingen får reda på det.. Alla vet oftast och skrattar åt det..

Jag saknar dig i alla fall något fruktansvärt. Jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0