mmm

Vem är jag när ingen ser?
Vem bryr sig när jag inte ler?
Vad får mig att känna såhär?
Och varför i helvete är du inte här?

And I wonder if you know how it feels when my dreams are all coming to an end and I wake up without you.
Du är den där. Den där jag alltid drömt om att hitta. Men ändå så känns det som att du inte kommer stanna kvar med mig. Och det får mig nästan att önska att jag aldrig funnit dig. Jag vet inte varför det känns så himla konstigt. Kanske är det för att du förut när vi pratade sa att du va tvungen att lägga på för att du hade lektion o sen kom på att du inte hade det men ändå skulle lägga på. Hur det kändes som att du inte ville prata med mig. Känslan av att jag inte kan säga vad det är för fel över telefon. Den där magkänslan som inte vill lämna kroppen utan att jag berättar allt för dig. Men jag vågar inte. Jag vet inte vad du vet och jag vet inte vad det är du inte vet. Det enda JAG vet är att jag älskar dig och inte vill vara utan dig mer och att jag saknar dig varenda sekund jag inte kan hålla om dig.

För det är det enda jag behöver göra för att känna mig glad. Att få hålla om dig. Men det händer inte idag. Därför är det här en dålig dag. Och jag orkar inte åka hemifrån. Ingen vet varför men jag orkar inte ta mig härifrån.


Hjälp mig när jag behöver det
Ställ upp när du behöver det
Och älska mig för den jag är
För aldrig kommer jag bli den du vill ha.

Kommentarer
Postat av: Joohanna!

Kommer alltid stanna kva hos dig !

Föresten vet du ngt bra knep på vad ja ska göra när du låsas vara sur på mìg ? :O =)

Förlåt för att ja la på, men vart ledsen över att du inte var i Åtvid, trodde inte du ville va med mig. O att du hadfe tröttnat :/



Håll o mig o ja kommer föralltid vara din <3

2008-05-25 @ 22:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0