Here we go!

WE got problems WE don't know how to solve them.....


Emma jag äääääär så nyfiken just nu så att det inte är klokt =S
Och Rasmus är en idiot som behandlar dig som han gör. Faktiskt!

Och mer då... Ja jag vet.. Jag är glad idag.. Som fan.. Jag har visserligen bara sovit i tre timmar men ändå!

Lalala. Himlans vad glad man kan vara om man är så glad som jag är.

Sverige gjorde en urusel match igår och det fanns tre bra spelar med. Varav ingen spelade hela matchen.
FY Lagerbäck! FY!

Det var väl allt för dagen antar jag..
Orkar inte med ett seriöst inlägg idag due to the lack of sleep.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha så söt :) men sverige gjorde en bra match å zlatan är snyggast :)

2007-09-09 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0