Du är mitt superlim

Creds till Lina för idén till rubriken.


Är jag en BussMicke?
Jag fick den tanken förut när jag satt o surfade igenom hela YouTube efter 100 Höjdare klipp.
Eller är jag kanske motsatsen till BussMicke?? Vad är motsatsen? Filip O Fredrik? Magnus Uggla? =O


Näe jag vill nog trots allt se mig själv som någon slags blandning. 
FestPatrick => Filip O Fredrik (så fort det tillåts. Vilket är varenda fest då inte Philip Kullgren är med och blir förbannad för att man är mer populär än vad han är.)
VardagsPatrick => Magnus Uggla. Tyst men ändå inte. Smart fast ändå inte. Alltid lika lagom som vem som helst som bor i detta avlånga land vi KALLAR Sverige.
DeppoPatrick (Jo han finns) => BussMicke. Tråkig, Tyst, Tacky. O allt annat som börjar på T för att likna Linas kvällsbok.

Som för övrigt inte har någonting med DEN Lina.. SUPERLINA och hennes sidekick NäckoPatrick.

För er information så kan jag meddela att jag är sjuk i huvudet.. Det är nog därför såna här tankar uppstår där.
Eller så är det bara sockret som ger mig en kick.. Ja jag erkänner jag är sockerberoende. När jag inte har tillgång till godis eller Cola så äter jag sockerbitar. Det är ett stort problem iom att det förmodligen kommer att ge mig diabetes inom en snar framtid. Men iom att jag inte kysst någon söt på sistone så får jag inte i mig rätt mängd.

Så enligt läkarens ordination befaller jag dig att kyssa mig. Senast Tisdag klockan 13:45. Annars har du dömt mig till ett liv med diabetes och diverse andra sjukdomar.

Tack och adjö för inatt.. Det blir nog sängen snart. En nattmacka o en nattdusch står på menyn.

Kommentarer
Postat av: SUPERLINA

jag kan bota dig från din diabetes, jag kan skydda dig från allt min trogne medhjälpare! ;D

2008-04-05 @ 02:44:28
URL: http://linaloefqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0