Gör som du vill inatt

Trevlans. Jag har funnit spriten.

För att ta saker o ting till ett högre plan, "Hej, jag kan om jag vill. Men det är sällan jag vill!"

Blogg, blogg, blogg... Tänk, tänk, tänk...
Ahaaaa!!! Värsta grejen! Jag har funnit en något djupare mening i låten "Pojken med hålet i handen" än vad de flesta som går på Kent konsert hittar. 
Jag tror nämligen att jag kan vara en av de där pojkarna med hål i handen.
 "Jag är pojken som sköt raketen i sin egen hand, Ingen kan laga en trasig hand." 

Fattar ni? Denna Jag är en människa som bara förstör för sig själv hela tiden. En person som insett att han förstört det viktigaste han haft och att det inte går att reparera misstaget. Man är hjälplös när det är över. 


Vad har jag annars på hjärtat?
Hmmm.. nja inte värst mycket.. Lotta förgyller för tillfället min natt med bra musik och jag kan inte sluta att tänka på vissa saker. Nu kommer det ärliga saker. Så vill du inte veta är det ingen idé att läsa här!


Som att jag förmodligen bara är rädd för att jag älskar dig för mycket. Att jag är rädd för att som vanligt bli sårad på ett eller annat sätt och därför vill bli av med dig. Och jag vill göra mig av med dig på mitt sätt istället för att lämna ut mig själv igen och låta dig krossa mig.

More hounesty. Jag har försökt så många gånger att "lämna ledtrådar", lämna ut mig själv eller bara se till att du ska fatta hur det ligger till.
Men på nåt sätt så verkar det undgått dig totalt eller så njuter du av att förstöra mig.

I vilket fall som helst så.... Det tar slut här idag. Jag ser till att det inte går mer. Det är bäst så!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hoppas du tyckte om låtarna :)

2008-04-07 @ 23:39:46
URL: http://kluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0