Innerst inne är vi likadana

Du kan slå mig i bitar
Nånting inuti kommer att stå upp ändå
Du kan slå tills det vita, vita
Hatet är allt som återstår

Ikväll blire fest med totalt okända människor så när som på 3 stycken.
Såååå för tillfället tvättar jag byxor att ha på mig ikväll.. För jag hinner inte hem emellan (I)
Får ta en dusch på gymmet (om dom nu tillåter det då dom inte lagt in mig i autogirogrejsamojsen [hett ord] än) eller hemma hos Micke.. Får helt enkelt snacka om det när gubben winger..

Just nu äre bara en evig väntan på att mobilen ska ringa och indikera att det är några minuter kvar tills tvätten är klar.
Då lyssnas det på kent                    mf_doof så att säga

Tänk om allting bara är en dröm. Känns ju som att jag bara drömmer drömmar som känns som verklighet hela tiden.  Jag vet inte om jag vill att det här ska vara en dröm än. Jag vill styra den i såna fall. Och aldrig vakna.
Du är för vacker, underbar och bra för mig. MEN! jag lever på något slags hopp om att du aldrig ska se det. Och att det ska sluta lyckligt.


Magaluff är en stad.. Jag vet det!!!
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0