Quiksilver

Jag måste varit ordentligt trött när jag skrev mitt senaste inlägg inatt. Ah där har vi anledningen. Det skrevs inatt.
Men men. För att vara lite normal o så.

Folk som befinner sig i lägenheter och känner sig lite nere eller gråter är något som alltid får mig att bli orolig.


Hur fan kan du påstå att du saknar mig?? Det hjälper verkligen inte att kalla mig vad jag hatar att bli kallad. Smart drag.
Och ärligt talat saknar varken du mig eller jag dig. Det är ingen skillnad nu emot för en månad sen. Så det finns ingen anledning att sakna någon! Annars får du gärna förklara varför du skulle sakna mig. :S


Vet ni en sak. De enda två som hörde av sig när jag va JÄTTEsjuk och typ låg o önskade att nån kom o sköt mig för att jag inte ville må så, det var Amanda och Johanna.. De va dom enda som brydde sig. Och det gör dom till dom bästa just nu =) (Johanna o jag är iofs alltid bäst.. men det är ju vi det ;) )


En massa stuff ni inte bryr er om eller som kommer att skrämma er totalt:

1. Jag är mörkrädd som fan. Seriöst det är inget skämt. Jag klarar inte av att gå hem ifrån krogen igenom stan utan att få panik. Och där är det upplyst. Jag är bra på att dölja det dock. Men det finns där.

2. Jag måste erkänna något läskigt. Jag älskar mormors havregrynsgröt! Det är som att äta godis. Fast nyttigare.

3. Jag är livrädd för att lukta illa eller ha dålig andedräkt. Därför lägger jag ut 400 spänn på min parfym eller borstar tänderna 3-4 ggr om dagen samt tuggar tuggummi regelbundet.

4. Jag är extremt missnöjd med mitt utseende och min kropp.Ja det behöver väl ingen förklaring. Jag tycker helt enkelt inte om mig själv som ungefär 80% av jordens befolkning.

5. Jag är extremt rädd för att ta in allt ont som händer runt omkring mig. Dör någon blir oftast min reaktion "jaha, tur att man inte kände honom/henne" eller "Det kunde varit värre. Det kunde varit du".

6. Jag är rädd för döden! Jag är verkligen rädd för döden. Jag till skillnad mot alla religionspatrioter vet att det inte finns något liv efter döden. Det är därför det heter döden. Man DÖR!

7. Jag ser oftast bara komedier. Det är de enda filmerna där man kan vara i stort sett säker på att aldrig få höra om självmord eller liknande. Vilket betyder att jag för en kort stund slipper tänka på vad som hänt och kan koncentrera mig på att vara glad och skratta.

8. Jag har en anledning till att jag inte berättar för tjejer att jag fallit för dom. Den anledningen är att jag gjort det förr och det har inte slutat väl. Jag vet om att jag inte är den vackraste människan på jorden och det ger mig spärrar. Det är därför jag kommer bli min farsas bäste vän. 50 och lever ensam. Men åker på resor med kompisarna när dom kan lämna sina fruar och barn.

9. Jag har efter senaste ångestattacken bestämt mig för att inte dricka alkohol. inte mer än lite i alla fall. Varför? Därför att det gör att jag gladeligen skulle ta livet av mig om jag kunde gå. En Ångestattack som varar i 2 veckor ger dig för mycket tid att tänka. Och då kommer antalet sjuka tankar upp i huvudet.

10. Jag bör nog tala om det här för er. Jag skulle aldrig ALDRIG! kunna ta livet av mig eller någon annan. Jag Skulle inte vilja utsätta någon för den smärtan man känner när man förlorar någon så snabbt.

11. Som liten var jag en mobbare. Det är inget att skryta med egentligen, om det inte vore för att jag är stolt över hur jag beter mig idag.

12. Jag är rädd för småkryp. Det är det absolut äckligaste som finns. Men jag bryr mig bara när det är inzoomat på TV eller när dom är på mig. Ser jag dom på avstånd är det inga problem.

13. Jag har klaustrofobi. Ganska extrem egentligen. Visst jag börjar inte hyperventilera eller så. men jag får panik i ytrymmen där jag inte kan vända mig om.

14. Jag har alltid väldigt svårt för att välja mellan saker. Beslutsångest! Jag ser helst att någon annan väljer åt mig. Då slipepr jag känna att jag missat nåt av någon anledning.

15.Jag älskar Fisk. Det är så himla gott med rätt kryddor. *skryt*Min ångskokta lax är gudomlig*skryt*

16. Jag är nog den mesigaste killen på planeten. Här är lite anledningar:
16.1 Ja jag erkänner. Jag vill ha barn. jag älskar små gulliga ungar som skrattar åt allt :) Och dom verkar kunna tycka om mig också på nåt sätt.. det är kul att kunna bete sig barnsligt utan att bli tillsagd att växa upp!
16.2 Och ytterligare ett erkännande. Jag gråter när jag ser sorgliga filmer. Jag gråter otroligt ofta för att vara kille. Det är lite pinsamt.
16.3 Jag älskar att shoppa. Det finns inget roligare o kommer aldrig att finnas (förutom innebandy, badminton och fotboll då)
16.4 jag använder ansiktsmask, jag smörjer in mitt ansikte dagligen OCH jag använder en uppsjö av hudvårdsprodukter. Jag ser det iofs mer som att jag vill se lite bättre ut än vad jag gör men de flesta ser det som omanligt och mesigt.

17. Kanske passar här över men.
Jag vet att jag älskar en person om jag saknar henne så fort jag inte ser henne. Om jag så bara ska springa och köpa glass åt oss. Då vill jag att det ska gå så fort som möjligt så att jag får återse henne igen. Det är vad kärlek är för mig, att sakna någon när man inte har den personen där. Och att lyssna på den personens problem hur små man än tycker att de är.

18. Jag har kysst en kille.. Men jag tycker att det uppvägs av att jag kysst några tjejer också. Och sen så va jag RIKTIGT FULL! RIKTIGT FULL!! jag minns det nämligen inte.

19. Jag har de senaste 2 åren bara varit kär 3 gånger. Ingen av dessa gånger har det slutat med att jag fått den jag varit kär i.

20. (och sista då jag ska se på TV nu.) jag har bara haft sex med en person i hela mitt liv. Jag ser inget fel i det då jag "BARA" vill ha det med någon jag älskar och bryr mig om så pass mycket att jag om det vill sig skulle kunna spendera hela mitt liv med henne.


Och det var allt för idag. Förmodligen.. Kommentarer tar vi här nedanför och ni kan slänga skräpet i markerade lådor till höger och vänster. Var god ta på er säkerhetsbältet och få inte panik.
Och just det.. Kommenterar ni kan ni ju gärna skriva vem ni är. Det är lite krångligt annars ;)

PUSS

Inredigerat:

21. Jag avskyr folk som tycker det är OK med såkallade one night stands.. Det skadar nästan alltid någon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hehe, så gulligt :)
Du är så knasig på ett bra sätt

2008-04-13 @ 22:16:50
Postat av: Lotta

Fisk är hur gott som helst :)
hoppas du drömmer sött nu :P

2008-04-14 @ 01:48:28
URL: http://kluttan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0