Somedays I feel like crying!

Älskar att sjunga den låten.. Jeremy kay <3 (Kille dock så det funkar ju inte mer än att jag älskar rösten!)

Dagens minus
-1. Du var vacker idag.. Jag pallar inte!
-2. Hela Linköping kryllar visst av tjejer som ser ut som du. Men ingen är du. Och alla pratar lika mycket med mig som du.
-3. Mina föräldrar är skilda.. Idag hade varit perfekt att bara kunna åka hem med farsan ifrån Hockeyn men eftersom att jag måste tillbringa lika mycket tid hos båda så fick jag gå hem till Morsan.
-4. Jag kramade inte EMMA!!!! Big miss of the day!!!!!!!!


Dagens pluss
+1. Linköpings Hockey Club ägde sönder HV (typ)
+2. Gratis Hockey av farsan :) Min farsgubbe är snäll numer o jag o han har pratat om det mesta :) Jippie :D
+3. Jag hann krama nästan alla andra förutom Emma.. Det blir catch up imorn ;P
+4. LHC VANN!!!!!!!


Orkar inte mer nu.. Läs minusen om o om igen om ni vill ha känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0