Vid din sida!

För första gången i mitt liv har jag tvivel på vad jag själv tycker.

Det känns.... konstigt.
Ovant på något sätt.

Jag måste erkänna att jag saknar dig något enormt Rebecca.. men jag vet inte.. Lätt förklarat så är du inte den person jag trodde att du va. Men man får väl se.

Idag/ikväll har jag lekt med Sofia =D Woligt woligt som hon skulle uttala det :P
Östgötska är farligt!!

Annars hare väl inte hänt så mycket. Farsan är hos nån han träffat på nätet. Mig är förvånad!!



Hmmmm... Vad mer, vad mer? Näe jag är nog lite trött nu faktiskt.. får ta mer imorn eller så..
Ingen kommer hit
För att återvända
Man tänker på sig själv först ingen annan
En enkel regel

Cirkeln sluts igen
Vid ringen på centralen
I den stora stygga stan
O ingen anannstans
Kan man vara ensam
Som just här

Isen på Riddarfjärden, smäller som gevär
Blåljus i tegelbacken, våren är här
Du står i spegelsalen, med ett brännbollsträ
Där ute väntar natten på att stan ska implodera


JAG FINNS HÄR FÖR DIG

<3<3<3<3

Du är så söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0