Titta vem som snackar!

Eftersom att Emma gillar att läsa om mitt smått patetiska liv och dess fantastiskt KONSTIGA innehåll så slänger jag upp lite nytt i min gamla blogg.

Och eftersom att hon nu ska ta sig en dusch (vad det nu innebär^^) så får ju jag lite tid över att slösa på det här.


Sååååå.. Då ska vi se.. Vad vill vetas??
Hur jag mår: Typ bra.. Tror att jag trots allt förstår mig på mig själv för en gångs skull..
Hur mår Fredrik Virtanen? Inte lika bra. Han hängde sig pga ett lite, för honom, otrevligt mail.

Så va va det där om att jag förstår mig på mig själv??
JO det är såhär va (och nu kommer ingen att förstå ett skit förutom kanske en endaste person(som antagligen inte läser det här ändå(än))) att jag drar mig undan så fort jag blir rädd för att få riktiga känslor förutom såna som kommer bara av att man inte har varit tillsammans med en människa på 2 år. Du vet såntdär som man vill kalla kärlek.
Folk brukar säga att jag är kär i kärleken. Jag skulle snarare vilja säga att det är tvärtom. Jag är LIVRÄDD för kärleken. Jag är rädd för att bli sårad så som man alltid blir så fort man släpper ut sina känslor. Därför håller jag mig undan och gömmer dem. Ingen ska få ta mina känslor och min lycka ifrån mig. Därför blir det fel. Därför blir jag konstig och därför letar jag upp småfel att störa mig på.

En annan grej är att jag alltid av nån dum anledning räknar med att "du" ska ställa upp för mig och vara min vän no mather what, men jag vet att det inte funkar så. Bara för att jag är den som aldrig skulle lämna någon i sticket betyder det inte att det finns fler människor där ute som är såna.

And that's that.. underbart att skriva av sig eller vad säger ni?

Dagens msn:

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

Fiii faen.. jag låg uppe till 4 o såg på Poker:S

Emma S säger:

hahaha illa :P

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

Jag hade så tråkigt :P

Emma S säger:

sova?

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

Jo men jag va ju inte trött.. Eller jo lite men jag kunde ändå inte somna.. låg bara vaken o tänkte en massa :S

Emma S säger:

på alla dina brudar`?

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

haha.. japp.. O du vet ju vart det ledde ;) haha

Emma S säger:

näe?=)

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

Penis i kopiator ;P haha

Emma S säger:

haha som du skickade till nån?

My eyes feel like they're gonna bleed säger:

Ligger över hlea internet nu.. Aftonbladet "Mystisk penis dyker upp på redaktionen : Fredrik Virtanen hänger sig" :P

Emma S säger:

HAHAHAHAHAHAHAH


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Firar du påsk? varför gör du det?

2008-03-24 @ 11:45:50
URL: http://natalieb.blogg.se
Postat av: Em-pem

Har du haft en bra påskhelg?

2008-03-24 @ 12:15:48
URL: http://www.metrobloggen.se/empem
Postat av: Em.

tack :) Nu är det som innan jag åkte för fem månader sen. Patetiska snack över msn? så rätt!

2008-03-24 @ 14:53:42
Postat av: Natalie B

svar: tack för svaret!

2008-03-24 @ 19:49:55
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0