Vad vill jag få fram?

Så nu har jag suttit vid datorn sen klockan 11 imorse. Jag har inte ens brytt mig om att äta vilket jag räknade ut förut att jag inte gjort ordentligt sen i Tisdags.
Yeah, that's right. Jag har ätstörningar och är kille. So fucking what?

I alla fall.. Jag har suttit här i 10 timmar och nu börjar det tära lite på mig. Ingen känner för att komma hit alltså INGEN vill umgås med mig. Jag antar att jag bara är för jävla tråkig, ful och orolig att vara med.

Och jag antar att den människa jag har fallit för anser det om mig också och förmodligen bara vill att jag ska lämna henne ifred som hon tycker om så många andra som fallit för henne.
Jag vill bara ge dig, denna människa, ett tips: BERÄTTA DET FÖR MIG ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA SOM DU GÖR NU!!! Jag mår dåligt av det.
Jag är den där som skulle älska dig villkorslöst och vilja ta hand om dig på bästa sätt.. Men se på fan det är inte det du söker! Du söker någon snyggare som blir roligare pga fler vänner. Tack för mig..

Jag tar farväl!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag skulle viljat umgås med dig men jag skulle vara med Carro :/
Du är inte tråkig, ful och orolig, du är allt tvärtom på ett bra sätt.. :D + Du är inte ensam. Du har ju mig :D

2008-03-29 @ 23:09:52
Postat av: Amanda

Patrick är bäst

2008-04-02 @ 22:34:43
Postat av: Förvirrad (inte den du pratar om azzå)

du skriver BERÄTTA DET FÖR MIG ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA SOM DU GÖR NU

men du kanske ska berätta något för denna person först? som du skriver om hela tiden att du vill men inte vågar. annars blir det ju bara konstigt:S

2008-04-02 @ 22:36:37
Postat av: Författaren

Jag är för rädd för att det ska bli fel helt enkelt..
Jag är en fegis för att göra det enkelt att förstå.

2008-04-02 @ 22:47:37
Postat av: Joohanna

Jag älskar dig precis som du e. <3

2008-05-04 @ 12:35:00
URL: http://thisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0