Vem är jag egentligen :S

Nu när Emma tagit sig hem till Sverige så kommer insikt efter insikt till mig.
Det är nog därför jag saknat den människan så enormt mycket mellan varven..

Välkommen hem.

Men för att återgå till mig den mäktiga skribenten så va det det här med inskter.

Varenda, VARENDA, förhållande jag haft sen jag gick i trean har förstörts pga mig.. Jag tror att det är något slags fel på mig.
Eller som det lyckades bli till slut:
Man vill ha det man inte har men när man har det så vill man inte ha det o då gör man sig av med det igen o då vill man ha tillbaks det..
Knepigt va?

Slängde ihop ett litet löfte förut dock:
Ge mig ett seriöst förhållande och jag kommer göra allt för att det ska hålla och aldrig göra någonting som kan komma att förstöra det.

Tack för inatt
(tror att vissa tankar jag har nu beror på att jag låg vaken till 4 o tittade på Poker.. :S)

Kommentarer
Postat av: Lina

nämen se vem som har skaffat sig en blogg,
äre inte lilla PATRICK! ;D

2008-03-25 @ 01:39:40
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: Lina

jag vill bara att du ska veta att den riktiga kärleken dyker inte upp bra sådär utan den kommer när du minst anar det om det så dröjer en vecka eller flera år. men den kommer :)

2008-03-25 @ 02:54:25
URL: http://linaloefqvist.blogg.se
Postat av: E.

tack :)

2008-03-25 @ 12:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0