Nu är kungen död och hans drottning är fri.

Ok.. Nu söker jag lite distans här va..

Jag älskar Johanna Stenberg av hela mitt hjärta (ok en liten del älskar Måns också.. Men det är djurdelen i mig.. Och den rår jag inte över! ok?) Och så ska det förbli serru.. Så därför hoppas jag att jag är värd att älskas lika mycket (ok lite mindre då det här är väääldigt mycket) av dig.

Det är typ allt jag får ur mig idag.. Nu finns det ingen olycklig kärlek att skriva om längre. Så mitt bloggande lääääär bli lidande..
hehe..

Lördagens händelse alltså. Det va precis som i mina drömmar. Trodde dock aldrig att det skulle ske. Därför jag fortfarande efter 3 dagar inte kan sluta le. Och det är därför jag bara kan börja skratta när du är med mig, även fast jag inte sett nåt roligt. Det är vad du gör med mig. Du gör mig till den lyckligaste personen i hela världen.


Ha det så bra aljilopa... :L



Himlans kär är jag. Och det är skönt. Du är mitt solsken!
Tjopp tjopp.. Lycka =)

Kommentarer
Postat av: Erika

hihi, jag är så glad för din skull! :)

2008-05-07 @ 18:41:35
URL: http://erikalik.blogspot.com
Postat av: Lotta

jag är också glad för din skull!

Vad roligt :)

2008-05-07 @ 21:09:22
URL: http://kluttan.blogg.se/
Postat av: Lina

jag måste hålla med erika, jag är jätteglad för din skull :D:D:D



massa kärlek till din rubrik, puss på den!

2008-05-07 @ 23:06:33
URL: http://linaloefqvist.blogg.se/
Postat av: Micke

synd att du är en fjårdhäst bara :D

2008-05-18 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0