I will blog it!

Det var länge sen sist.
Antar att jag inte känt något vidare behov av att blogga om något. Men idag har jag faktiskt tagit kraft ifrån tårna för att ni ska få något roligt och smått irriterande att läsa. So here we go!

Vi kör på punktform va?
JO men det gör vi.

1. Såg en snutt av presidentkanditaternas debatt härom dagen. Fy fan va jag hoppas Obama vinner. Inte för att jag vet speciellt mycket om hans politik eller kompetens att styra ett helt land och dess armé.
Utan snarare för att han känns mer som mig än vad McCain gör. Obama känns mer verklig. Mer sann och mer som en av folket. McCain känns som sagt så många gånger förut som en gammal gubbe som har levt ett lyxliv där ingen har gett honom motstånd.
Jag antar att det var därför han och hans följe körde med smutskastning av Obama. DE FICK MOTSTÅND!

2. Tydligen finns det inte en chans för dig att tänka lite på mig ibland. Tydligen är jag bara nån idiot som går på alla dina lögner och påhitt. Jag sitter här och funderar och funderar. Men jag kan inte komma på någon riktigt bra anledning att bli förnedrad och förstörd en gång till. Jag finner ingen anledning att låta dig göra allt för att jag ska må dåligt. Göra allt det där som alla andra har gjort mot mig. För det är just det du gör just nu.
Hela tiden har du sagt till mig att jag inte ska tro att du är som dom andra. Men det är ju tydligen just vad du är, en som vill ge mig hopp bara för att förgöra det lika fort.
Jag vet inte hur mycket mer jag orkar!


3. Jag orkar inte skriva mer blogg nu.. Så jävla förbannad!


Kommentarer
Postat av: Challe!

Obama har väl knappast haft en "hård" uppväxt heller så.



Dock är McCains vicekandidat Sarah Palin riiiiiktigt läskig, fan heller att hon ska befinna ens i närheten av någon form av makt.



Därför, svänger jag över....från McCain...mot Obama.



Om inte annat för att... kul o se hur det går x)

2008-09-28 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0