Jag har ett kontrakt med Gud,

Så jag gör som jag vill!

Att skriva en blogg där man inte förklarar vad som hänt sekund för sekund i ens liv är fan fruktansvärt svårt måste jag erkänna. Det tär på mig varenda minut att inte kunna skriva ner varenda känsla jag känner och ögonblick ni missar.
Men för att vara ärlig så tror jag inte det är därför jag bloggar.
Jag bloggar nog bara för att vara märkvärdig. Precis som alla andra bloggare.
För vad vore blondinbella utan sin hjärndödhet, Wikegård utan sina sjukt sköna men också väldigt provocerande kommentarer?

Näe min stil är att inte skriva om mig själv utan att skriva om er. Alla andra som skriver blogg. Eller att skriva om mig på ett så pass subtilt sätt att ingen förstår att det är mig jag skriver om.
Jag är den där som klarar av att skriva att jag är Gud utan att ni förstår att det är så det är. För nu kommer ju ingen att ta den här raden text på allvar.
Jag är han som skriver en blogg ni aldrig kommer minnas vad det står i. Men ni kommer ändå att tänka samma tankar som jag fyllde er med.
Jag är han som skriver o skriver o skriver men aldrig skriver något viktigt, men ändå berör er allihopa!

Det finns en plats jag besökt i mina drömmar
En plats där ingen fick tag i mig
En plats utan hav med starka strömmar

Jag besöker den platsen varje gång jag sover
För varje gång jag sover har jag lyckats släppa allt
För varje gång jag sover har jag glömt att allt är så jävla kallt.


Äh jag vet inte. Men sömnproblem är ett riktigt helvete.
Men o andra sidan. Att ligga vaken i flera timmar för att man tänker att man inte har råd att betala den där räkningen eller liknande. Vad fan handlar det om egentligen?
Ligg vaken några timmar efter att inte ha ätit på tre dagar. Då kan vi snacka problem!
Men det är klart.

Mina problem är så pass små att dom knappt räknas som problem
Men dom gör lika ont för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0