Va jag tjej, då skulle jag nog ha bullfitta!

Att inte tro på sig själv är väl en av de konstigaste saker man kan gå omkring och göra.
För om man inte tror på sig själv vad tror man då på?
Jag tror på mig själv. Mer än vad jag tror på någonting annat. Sen om jag litar på mig själv är en helt annan sak.

För när natten kommer och du ligger där ensam
Kom ihåg att det är bara du som vet om att du fortfarande existerar.
Det är därför du ska dö där folk är. 
För annars vet inte folk att du har dött.
Annars ser inte folk att det har hänt på riktigt. 
Ingen bryr sig om ditt liv när du ligger där ensam om natten.

Vet att det här inte ska bli så himla personligt o så. 
Men man kan ju inte hålla alla sina känslor utanför. 
Så därför:

JAG ORKAR FAN INTE MER!!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2009-01-24 @ 14:37:47
URL: http://eveerythiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0